donderdag 8 januari 2015

Het was een geweldig jaar

2014....

Wow we zitten pas net een 8dgn in 2015 en we gaan gewoon verder waar we in 2014 gebleven waren.

Het is een geweldig jaar geweest.
Nooit durven dromen dat ik hier zou staan waar ik op dit moment sta. 
Met dank aan al de mensen die vertrouwen in me hebben gehad het afgelopen jaar op wat voor manier dan ook, dank aan alle lieve berichtjes hier, dat geeft vertrouwen en energie tot het maken van nieuwe dingen. Bijna 500 likes op facebook. Net niet gehaald, maar ow wat ben ik trots op de 476 die ik wel heb behaald. Ik hoop dat er aankomend jaar nog vele zullen volgen. Gewoon omdat het leuk is dat je werk gewaardeerd wordt. 

Lieve mensen dankjewel allemaal! Ik hoop dat ik voor vele het aankomende jaar iets kan betekenen op wat voor manier dan ook. 

Namens mij alsnog de beste wensen en een koekvol 2015. 
Liefs Kim


Ik zou het leuk vinden als jullie mijn jaaroverzicht bekijken. 

Een terugblik op 2014

Geen opmerkingen:

Een reactie posten