vrijdag 17 oktober 2014

Style shoot


Eerder dit jaar ben ik gevraagd of ik mee wilde werken aan een style shoot. Mijn bijdrage zouden dan de koekjes zijn. Het hoefde niet veel te zijn als het maar wel binnen het thema en de kleuren paste van het 'moodboard' wat ik toegestuurd had gekregen.

Ik hoefde er niet eens over na te denken. Meteen JA gezegd. Wow wat leuk en wat een eer eigen ook wel, want dat betekend dat ze mijn werk dus mooi genoeg vinden om daaraan mee te mogen werken. *bloos*

Afgelopen maandag was het zover en vandaag hebben we de foto's gekregen.

Hieronder een aantal foto's waar mijn koekjes van het scherm afspatten. Zo he wat ben ik trots op het resultaat.

Mijn dank gaat natuurlijk uit naar de fotograaf Anouschka Rokebrand.
(en natuurlijk alle andere leveranciers die het plaatje samen met mij compleet hebben gemaakt.)

Voor meer foto's uit deze serie neem gerust een kijkje op Anouschka haar blog. Daar staat ook een lijst met leveranciers onderaan het bericht. Zo kan je precies zien we wat heeft aangeleverd.


-> Alle rechten van de foto's liggen bij Anouschka Rokebrand. De foto's mogen nooit zonder toestemming van haar gebruikt worden!














Geen opmerkingen:

Een reactie posten